Bye bye porridge

Åt min sista skål havregrynsgröt på iallafall 2 veckor idag. Försökte njuta så länge det gick utan att den blev kall.
Iomed att jag börjar mitt "nya" liv idag så kändes det helt rätt att ta tag i morgonyogan också. Blev bara några minuter för jag klarar inte vissa övningar pga min skadade fot.

Fick även till lite rehabövningar så jag ska kunna börja träna nästa vecka. Det blir ingen planerad fotboll förren nästa år då säsongen börjar igen. Hoppas att jag är i mitt livs form tills dess.

Kom precis hem från affären, var tvungen att köpa lite frukt och grönsaker. Det ska bli kul att göra egna juicer nu innan detoxen! På onsdag äter jag mitt sista "ordentliga" mål mat och jag ser faktiskt fram emot att köra detoxen igen!

Ska göra mitt bästa för att uppdatera varje dag.


Ett litet plock av det som väntas denna veckan!

Kommentarer
Postat av: Linda

tagga! :P

2011-10-03 @ 13:29:11
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0