Första styrkepasset av två denna veckan

Ja det blir inte mer än två styrkepass denna veckan för jag hinner helt enkelt inte. Tog ju vilodag igår och det var skönt. Blir fotboll imorgon, styrka på torsdag, 2 fotbollsträningar fredag och lördag och sen en match på söndag.

  • Triceps pushdown: 3set*8reps - 10- 12,5- 10 kg
  • Bicepscurl: 3set*8reps - 6- 7- 6 kg
  • Axelpress: 3set*8reps - 6- 7- 8 kg
  • Ländrygg: 3set*8reps - 20- 25- 30 kg
  • Stångrodd: 3set*8reps - stången - 5- 7,5 kg
  • Bröstpress: 3set*8reps - 7- 8- 9 kg
  • Stångcurl: 8reps 7,5 kg - 3reps 15 kg - 5reps 12,5 kg

Fick till ett bra pass idag och blandade lite. Blir bara överkropp denna veckan så ska köra nästan samma schema på torsdag. Kände mig pigg hela passet och börjar känna att styrkan kommer sakta men säkert.

Idag har jag klarat 9 dagar utan cola! Har även bestämt mig att köra utan godis och chips i 20 dagar! Blir bara popcorn och kolsyrat vatten för mig hädanefter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0