Do not give in to the pain

Det har varit en konstig dag idag, vet inte riktigt om det finns något att säga om den faktiskt. Kosten har gått riktigt bra idag och dagens träning kändes rejält! Med extrem träningsvärk i benen (från gårdagens träning) gick jag till gymmet för att köra lite rygg:
  • breda latsdrag
  • stående rodd i smith
  • smala latsdrag
  • enarms hantelrodd
  • höga roddrag m. rep
  • rygglift m. vikt

Tyckte att jag fick bra med kontakt idag och det är man alltid glad över. Tog även lite bilder på ryggen men har inte hunnit lägga in dom på datorn än, man märker iallafall att jag har lite muskler under mitt fett! Imorgon blir det armar och mage innan jobb 18-00:30, har redan fixat med matlådor så det slipper jag lägga tid på imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0