Dag 1 med nytt kost och träningschema!

Idag började jag min resa mot en starkare och snyggare kropp, med hjälp av ett kost och träningschema från min snygga PT. Äter 6-8 måltider om dagen och ska träna 5 dagar i veckan + en PW på 1 timme, utöver det tränar jag fotboll 2 gånger i veckan och spelar 1 match. Håller fortfarande på att planera in rätt så att jag får en vilodag i veckan.

Idag tränade jag armar och mage. Vikterna var blygsamma men det är en nystart och jag fokuserar väldigt mycket på att få in rätt teknik istället. Tog ut mig rejält och de sista repsen var väldigt jobbiga.
  • Stående curl med stång
  • Sittandes bicepscurl med hantlar
  • Hammercurl m. rep i kabelmaskin
  • Dips på bänk m. vikt i knä
  • Smal bänkpress i smith
  • Pushdown m. rep
  • Situps SS Crunches

Avslutade det hela med 5 intervaller. Svettig och trött drack jag min proteindrink och åt mina riskakor. Därefter var det bara att raska hem för att börja med lunchen! Nu ska jag snart ta sista rundan med Joey och sen äta kvällsmål för att sen sova och börja om imorgonbitti!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0