Ben och bröst på gymmet

Har börjat med ett superset schema nu och det känns hur roligt som helst! Har gått ner 1 kg och mina armar börjar få fin form tycker jag. Idag körde jag ben och bröst på gymmet:

- Utfall med vikt över huvudet & bänkpress
- Benpress & armhävningar (ena handen på en bänk)
- Knäböj & Flyesmaskin
- Lårcurl på boll & lutande hantelpress

Imorgon är planen att jag ska ut och springa 30 minuter innan jobb, börjar 11 så det borde jag hinna. Har även gjort en massa matlådor så kosten kommer att skötas.

Har en plan eller ett beslut jag vill ta snart, ska prata genom det med några viktiga och min PT innan jag berättar det här! Men om det blir som jag tänkt så kommer det att bli ännu roligare att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0