Första gympasset 2012

Året har börjat bra, bara en dag har snart gått men ändå, gick ut på en 45 minuters promenad med Joey innan frukost. Har även varit på gymmet och det fick bli ben idag. Var väldigt nöjd, dock kände jag att jag kunde tagit lite mer vikter men vågar inte riktigt då jag inte vill bli skadad! Såhär körde jag idag:
  • Knäböj
  • Benspark
  • Lårcurl
  • Glutemaskin
  • Vadpress
  • Abductor
  • Utfall med vikt över huvudet
  • Rumplyft med vikt
  • 20 minuter crosstrainer

Kändes grymt bra att jag stack till gymmet, det hade varit skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt men iomed att det inte var någon fest igår så var det lika bra! Nu har jag satt ribban för hur resten av året ska se ut! Håller även på med en liten lista på nyårslöften, eller egentligen årslöften då jag ju har hela året på mig att få det gjort, tänkte skriva det här på bloggen senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0