Dagens träning

Det har blivit en hel del gottis idag, det är okey när man fyller år. Men jag har även tränat! Kom till gymmet och det var mycket folk, som vanligt i januari, hoppas för deras skull att dom fortsätter men hoppas även för min egen skull att det blir lugnt snabbt, gillar att vara ensam på gymmet! Överkropp stod på schemat och det blev såhär:
  • Breda latsdrag
  • Hantelpress (axlar)
  • Hantellyft (sittande framåtlutad, axlar)
  • Bicepscurl
  • Sneda situps med vikt
  • Plankan
  • Kickbacks
  • Bröstpress
  • Crunchmaskin
  • Rygglyft
  • Stående sidolyft (för mage med vikter)
  • 20 minuter joggning

Ökade i biceps, från 5 kg till 6 kg. Ska dock fortsätta köra minst ett set med 5 kg så att jag inte börjar slarva med tekniken. Försöker avsluta varje styrkepass med 15 till 20 minuter förbränning iomed att jag vill gå ner lite i vikt, det gick bra att jogga idag men imorgon ska jag tejpa foten så att jag inte skadar mig, igen!

 

Allt mitt slit börjar ge lite resultat, när jag spänner iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0