En dag på gymmet

Idag blev det bröst och ben på gymmet. Körde stenhårt och det lär kännas imorgon, om inte redan ikväll!
  • Gående utfall m. viktplatta över huvudet superset lutande bänkpress
  • Benpress superset armhävningar m. en hand högre upp
  • Knäböj superset flyesmaskin
  • Lårcurl på boll superset lutande hantelpress
Körde så hårt att jag höll på att spy i omklädningsrummet, väl hemma spydde jag och då förstod jag att det inte var enbart för att jag tagit slut mig på gymmet. Fortsatte att spy i ungefär en timme, hade bara hunnit äta frukost så det kom inte så mycket mer än vatten tillslut (äckelvarning kanske?)
 
Nu sitter jag här framför datorn och har ont i svaljet och magen och hoppas att det blir bättre till imorgon så att jag kan jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0