Jag vill bli stark!

Är nöjd med mitt pass på gymmet idag, helkropp igen. Kör endast maskiner nu i början så jag inte tröttnar när jag inte ser resultat! Det blev 25 minuter och det är faktiskt tillräckligt för denna gången. Vill jättegärna öka mina vikter men jag ska ta det lugnt så jag inte skadar mig!

  • 35 kg glutemaskin
  • 20 kg sittande legcurl
  • 20 kg sittande benspark
  • 10 kg bröstpress
  • 10 kg axelpress
  • 20 kg ländrygg
  • 20 kg mage
  • 25 kg övre rygg (typ rodd)
Kör 3*10 på alla övningar och planerar att fortsätta med det till jag gör nästa kroppsanalys i december. Dock ska jag göra om schemat om någon vecka så jag kör 2 halvkroppspass per vecka. Vill få en stark och snygg kropp som jag kan vara stolt över, något som jag kämpat mig till!

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och få inspiration till träningen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul! :) du är välkommen att följa den :)

2011-10-27 @ 00:21:09
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0