Veckans träning v.8 (v48)

Har varit dålig på att uppdatera men ibland har jag verkligen inget att berätta! Här är planeringen för vecka 8 (v48):
  • Måndag: 35 minuter joggning (ev. styrka överkropp)
  • Tisdag: 20 minuter intervaller (ev. styrka överkropp)
  • Onsdag: Styrka underkropp
  • Torsdag: 40 minuter joggning (ev. styrka överkropp)
  • Varannan dag: 2*50 sekunder plankan och 15 rep/ben "gående" plankan

Vi fortsätter köra tungt och jag vill helst öka vikterna i några övningar så det ser jag fram emot. Övningarna ändrar jag inte än utan kör på som jag gjort, när jag sen börjar med 3 dagars split så blir det några fler övningar mer muskelgrupper men det tar vi när det kommer.

 

Kosten håller jag på att mixtra med, ställer alarm på min mobil var 3dje timme så att jag vet att jag måste äta. Vill vara nere på 27-28% kroppsfett till nästa kroppsanalys, som är om 2 veckor, så jag måste sköta kosten.

 

Nu blev det väldigt mycket text men ibland behöver man skriva av sig! Här kommer ännu en motivationsbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0