Veckans planerade träning

Har jobbat hela helgen så har inte kunnat uppdatera som jag vill! Först 12-21 i lördags och sen 12-23 igår så var inte riktigt sugen på att sätta mig vid datorn när jag kom hem! Jobbade även idag, men bara 4 timmar! Ny träningsvecka började i fredags och den ser ut såhär:

  • Tisdag: 30 minuter löpning (ev styrketräning överkropp)
  • Onsdag: Styrketräning underkropp
  • Torsdag: 30 minuter löpning (ev styrketräning överkropp)
Styrketräningen denna veckan ska vara tung! 2*6 repetioner på så tungt som möjligt, för att få lite variation i träning och bygga lite muskler. Ska även köra plankan 2 dagar 2*45 sekunder och även lägga till en till plankövning,
Fick googla för att hitta övningen, det är övning nummer 3.

 

Imorgon ska jag till syrran för att träna tillsammans! Ska bli kul att jogga ute istället för på ett löpband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0