Mellis/Lunch/Mat efter träning

Efter ett VÄLDIGT! bra pass på gymmet, som bestod av både kondition och styrka, åt jag en stor lunch! Lagom till min klocka ringde för att påminna om mellis och efter jag tränat. Så det blev ett stort mål för att täcka alla 3! eller det är kanske inte 3 måltider i en men större än vad jag brukar och nu är jag så mätt att jag håller på att spy upp allt igen.

Träningen idag:
  • 35 minuter löpning
  • Axelpress: 20 kg
  • Bröstpress: 20 kg
  • Ländrygg: 30 kg
  • Mage: 25 kg
  • Low row (övre rygg): 35 kg
  • Bicepscurl: 2*6 - 6 kg, 2*6 - 7 kg (hantlar)
  • Triceps pushdown i rep: 15 kg
  • Plankan: 2*45 sekunder
  • "Gående" plankan på boll: 12rep/ ben

Har börjar få problem med min ena höft. Har värk i den nu efter träningen och brukar ha svårt att sitta ner och resa mig från en stol. Det känns (där jag gissar) vid höftkulan. Det värker ner i foten, som i sin tur också gör jävligt ont. Tänkte passa på att snacka med sjukgymnasten om det också. Vill inte ha såhär ont.

 

 

Omelett på 3 ägg, ett halvt paket bacon (hade andra halvan igår) 2 fullkornsmackor med skinka och ett stort glas oboy!

Ja jag vet men jag tänker inte ge upp något som jag älskar bara för att jag har ett mål att få ner min fettprocent. Jag har inte bråttom och då kan man unna sig något gott då och då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0