Laddar inför imorgon

Träningen imorgon blir lite annorlunda. Skippar intervallerna, tänkte skippa all kondition till efter jag fått reda på vad som är fel med höften, och värmer upp lätt på en cykel. Sen tänkte jag testa hur det går att köra styrka för underkroppen, gör det för ont så går jag helt enkelt hem. Håller tummarna att höften håller!

På onsdag tänkte jag också köra styrka för att jag ska få någon träning iallafall. Tänkte köra överkropp igen och ska göra övningar som jag inte gjort på länge så att jag får variation på träningen. Sen är det nästan fredag och bara en vecka till jag kör 3 dagars-split istället.

Nu tänkte jag kolla på lite film och sen gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0