Kvällsinspiration

Sista inlägget för dagen. Körde rehab för foten precis och det gjorde mig lite ledsen. Smärtan har kommit tillbaka när jag gör tåhävningar, jag hoppas att det bara var idag för om det går bakåt så suger det ju! Även om jag aldrig lär få tillbaka full styrka och stabilitet så vill jag få tillbaka så mycket möjligt. Ja jag lär få tejpa hela första säsongen men det är väl det jag måste göra om jag ska våga gå in lika hårt som jag brukar. Kanske får fixa något sorts skydd istället. En sak som är säker är att jag på fredag ska ringa en sjukgymnast för att få mer hjälp.

Ska alldeles strax poppa popcorn och sätta mig och kolla på fotboll! Här kommer ännu en bild på vackra Jamie Eason!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0