Just do it!

Känner mig extremt otaggad idag. VILL inte träna och vill bara dra täcket över huvudet igen. Sitter i mina träningskläder så jag sticker till gymmet och ser om det blir bättre när jag är där, om inte så sticker jag hem igen.

Hade det varit kroppen som sagt ifrån så hade jag struntat i det utan att tveka. Men det är den lilla rösten i huvudet som inte vill att jag ska, den lilla som alltid säger att jag inte duger, hur duktig jag än är! Brukar kunna sortera bort den men idag är det en liten kamp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej! Tack så hemskt mycket för din fina kommentar tidigare glömde helt att kommentera tillbaka men ahr varit inne & kikat ; ) jo det är ett helvete med acne. jag gick på mediciner förr också. har hela ryggen full av ärr och ny acne. speciellt när sportbh: n kommer. och i ansiktet blossar det upp periodvis så jag hoppas det här hjälper han anses ju vara en guru i hudvård så.. i hope !=)



håller med dig som du skrev ! när det är tungt. bara man byte rom och åker dit och PROVAR funkar det int eär det bara åka hem !:) jag har 0 lust att träna idag men vi kan ju göra upp att vi måste träna idag ! vi tar en bild på gymmet & lägger upp här sen som bevis & skriver till den andra ?? ; )deal?

2011-11-17 @ 12:07:30
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0