Firar med pannkakor!

Kom iväg till gymmet fast jag inte kände för det. Flera gånger jag bara ville hoppa av löpbandet och gå hem, men jag höll ut och nu är jag riktigt nöjd! Är helt slut i benen!
  • 35 minuter löpning
  • Plankan: 2*45 sekunder
  • "gående" plankan: 12 rep / ben

35 minuter låter kanske inte mycket, men jag är ingen löpare så det krävs att jag verkligen kämpar på slutet. Men det är ju det jag försöker träna upp för om min "löpar" kondition blir bättre så orkar jag även mer på planen och det är ju just därför jag tränar kondition. Hade jag inte tränat fotboll så hade mina promenader med Joey antagligen blivit den kardio träningen för mig. Konditionsträning är verkligen inte roligt, men fortsätter jag såhär så kan jag öka styrketräningen när fotbollen börjar nästa år.

 

En stor inspirationskälla, som jag nyligen funnit, är en fitnessmodel från Usa. Jamie Eason heter hon och har, enligt mig, en av dom snyggaste kroppar jag någonsin sett! Lagom med muskler och lagom deffad. Hon berättar att hon brukar ligga på ett kroppsfett runt 12-17 (beroende på vilken artikel man läser) off-season (när hon inte tävlar då). Ett mål? Ja även om det kan bli svårt att nå så ska jag fan kämpa för det.

(men utan fejktuttarna då!)

 

Nu blir det pannkakor till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0