Dags för match

Sitter här, mätt, och väntar på att Barcelona-Milan ska börja. Värken i höften har blivit värre och jag vet inte hur jag ska kunna jobba imorgon när minsta lilla rörelse gör ont. Jobbar hela dagen imorgon och då bli kosten lidande. Ska försöka fixa ihop ialllafall en matlåda. Blir deppig när jag tappar kontrollen och balansen i min vardag, vill ha allt planerat så jag vet vad och när vissa saker sker men det går inte när man jobbar en hel dag. SUCK!

Här kommer ett tips på träning man kan göra hemma om man varken kan eller vill gå till gymmet. Hur svårt eller jobbigt det är vet jag inte men man använder  ju sin egen kroppsvikt så det är ju anpassat till var och en! Från min favorit, Jamie Eason:



Man kan träna hela kroppens på detta sättet (enligt henne) så det är bara att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0