Dagens träning 16/11

Valde att ta en liten sovmorgon idag, för igår var en minst sagt deppig dag! Fick sjukanmäla mig för min mage var inte riktigt på min sida. Så då blev jag deppig för jag hade inget att göra på hela dagen, och jag kom inte iväg till gymmet heller. Låg på soffan hela dagen och bara var allmänt nere.

Idag var det andra bullar! Kom iväg till gymmet och körde gårdagens träning också. Vågade öka i vikterna så jag hoppas på ännu mer träningsvärk än sist:
  • 20 minuter intervaller (1 minut på 8,5 km/h och 2 minuter på 10,5 km/h)
  • Benspark: 6*25 kg - 6*30 kg
  • Legcurl: 6*25 kg - 6*30 kg
  • Vadpress: 6*10 kg - 6*15 kg
  • Glutemaskin: 6*35 kg - 6*45 kg
  • Knäböj: 6*20 kg - 6*25 kg
  • Utfall på bänk: 6*14 kg - 6*16 kg (7 kilos hantlar och 8 kilos hantlar)

Tog fel vikter i början på glutemaskinen (ja den heter så) så den blev lite misslyckad. Men annars är jag grymt nöjd, det kändes verkligen att det tog bättre denna gången. Sista konditionspasset för denna veckan blir imorgon och sen börjar ju ny träningsvecka redan på fredag! Nu ska jag skriva in detta i min motivationsbok och sen kolla lite på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0