En tidig morgon

Vaknade tidigt idag, kvart över 5! Tänkte jag skulle hinna mycket innan jag stack till gymmet. Dock vaknar jag med världes förkylning och halsont att jag bestämde att jag skippar gymmet idag.

Kom ut på en 45 minuters promenad innan frukost och är riktigt pigg just nu! Får göra lite övningar här hemma istället så jag får lite träning gjord idag. Det ska bli lite god middag idag också, Clubsandwich med kyckling och bacon! MUMS

Har även en massa inplanerat över dagen, ska städa lägenheten skinande. Ska rensa bland det vi inte behöver längre så jag kan släppa det sen, onödigt med massa skit som vi verkligen inte behöver, det blir bara jobbigt för mitt huvud att tänka att jag har ännu en sak att göra!


Världens sötaste vovve får också vara med på bild!

Kommentarer
Postat av: Vilda

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-13 @ 06:40:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0