"And we'll drink our brains out"

Midsommarafton idag. Hoppas verkligen det blir en bra kväll.
Dagen har börjat bra iallafall.
Mobilen ringde 6, snoozade till halv 7 för sen var det dags för min morgonyoga.
Har kört samma övningar nu i 2 veckor och känner mig lite mer flexibel men idag ändrade jag helt allt och körde en lite längre och lite jobbigare variant. Höll på i typ 10 minuter. Försöker lära mig alla övningar innan jag kör stenhårt varje dag så 10 minuter räcker gott och väl.

Efter det stack jag ut på en promenad med Joey, det blev 45 minuter idag. Hade planerat en timme men jag glömde bort när jag började jobba så fick gå hem igen. Det visade sig att jag börjar 12 så det var faktiskt lugnt med tiden.

Nu är jag nydushad och väntar på att mina mackor ska tina. Havregrynen var slut så får bli mackor.
Har börjat tröttna på gröt så om någon har något mättande frukosttips som inte tar allt för lång tid att göra, släng in en kommentar!

Nya idolen:



Nina Dobrev

Kommentarer
Postat av: Linda

havrekliplättar! mättar nästan lika bra som gröt!

2011-06-24 @ 11:19:46
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0