Endorfinkick!

Väcktes av Tobias någon gång efter 7. Hade sagt till honom att han skulle väcka mig för jag skulle till gymmet.
Dock ville jag inte det just då och sa att jag skulle strunta i det.
Vaknar av mig själv lite efter 8 och bestämmer mig för att träna ändå! Sitter här nu, nyduschad och dricker min proteindrink. Det blev inte världens längsta pass men jag är nöjd!

Det blev mage, rygg och rumpa i ca 20 minuter och sen joggade jag i 20 minuter. Ett lagom 40 minuterspass enligt mig. Det behöver inte vara längre ju!

Ländrygg: 3*10 | 20 kg
Övre rygg: 3*10 | 25 kg
Mage (maskin): 3*10 | 20 kg
Rumpa (maskin): 3*10 | 30 kg
Knäböj: 3*8 | 15 kg?
(vet inte vad stången väger i smithmaskinen)

Ska alldeles strax fixa till mig och gå till tåget, japp, jag ska gå dit för jag tänkte köpa något att äta innan jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0