Tråkiga söndag

Har sjukt tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har börjat klura ut matschemat till min minibulk som börjar på fredag istället för onsdag. Ska försöka lägga mig på 2500 kcal och se om det räcker, det är sjukt mycket mat och jag kommer säkert spy upp allt för jag kan inte äta så mycket vanlig mat. Visst, jag kan äta pizza men hur roligt är det, vill inte lägga på mig för mycket fett heller så ska försöka hålla det till vanlig mat!

Kommer fortsätta med konditionsträningen, om höften tillåter såklart, men köra 4 styrkepass, 2 överkropp och 2 underkropp. Mer om detta på fredag! På onsdag eller torsdag ska ni få vet hur det gått med kroppsanalysen. Känns lite dumt att börja med bulk om jag fått ner fettprocenten men vill man få muskler så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0