Test av foten!

Kom iväg till gymmet, dock blev det ingen styrka utan bara lite kondition. Hade tejpat foten innan för jag tänkte testa att jogga lite, foten kändes bra men jag tror att inläggen och tejpningen gjorde att jag fick ont då det kändes som om foten skulle explodera! Fick fortsätta på crosstrainern. Det blev ca 37 minuter och det är jag ändå nöjd med då jag inte trodde jag skulle komma iväg!

Har även köpt lite tabletter att jag inte sover så bra, Valerina Forte köpte jag och ska börja ta dom ikväll så får vi se om det hjälper!

Kommentarer
Postat av: Linda

bra jobbat! Tur jag läste detta inlägg för jag har funderat på att köpa dom själv men kom just nu på att jag har lite hemma!

2011-12-29 @ 21:49:44
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0