Planerna...

Har nästan precis kommit in från en promenad med Joey, det blev 2,67 km! Det är en helt okey runda och jag är nöjd. Har bara tagit en lite paus för jag ska snart sticka och köpa inlägg till mina skor, hålfoten har tydligen försvunnit för att jag snedbelastar hela benet då jag inte har något som håller foten rak. Ska köpa 2 par så jag har i mina vanliga skor och 1 par som jag kan ha i mina träningsskor och senare fotbollskor.

Har planerat att cykla lite idag, försöker hitta en runda som tar ca 40 minuter. Får hitta konditionsträning där jag kan då jag inte får löpa alls.

Ska även sticka och göra en kroppsanalys ikväll. Jag tror inte det kommer vara så bra som jag tror då bilderna jag tog imorse inte skiljer sig så mycket jämför med för 2 månader sedan. Är lite besviken så jag får se om jag lägger ut dom eller inte.


Mitt kanske inte ser ut exakt såhär, men jag snedbelastar foten ungefär som bilden och det är det jag ska jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0