Kreta

Då har jag nästan varit hemma en vecka. Har inte haft ork eller lust att skriva om resan. Dels för att jag inte mår så bra och dels för att resan inte var så bra som jag önskat.
Hotell var inte bra, maten var inte så bra, jag blev matförgiftad och det regnade.

Här kommer lite bilder:


Utsikten från balkonen, tyvärr kunde vi inte sitta där för våra grannar var kedjerökande tyskar.



Jättefin kyrka, med världens jobbigaste melodi på klockan. Tidigt varje morgon!

Ett kapell långt ute, vi tyckte det var kul att kolla. Vi ångrade det när vi var halvvägs men det var bara att fortsätta!


Utsikten från kapellet, helt underbart vackert.


Favoritstället!









Nästa semester jag gör kommer att vara till en storstad. Ska fortsätta med mitt mål att upptäcka så många av Storbritanniens städer som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Vi fick några mysiga bilder iaf ;P

2011-08-19 @ 20:29:03
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Linda

ser lite mysigt ut iallafall! vad hände med din nya bikini??

2011-08-20 @ 10:57:22
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0