Gårdagens träning

Orkade inte blogga igår så här kommer det istället:

Gårdagens träning blev: Armar och Axlar

  • Kickbacks: 4 kg
  • Pushdowns med rep: 10 kg
  • Axelpress (maskin) 2set*15 kg, 1set*10 kg
  • Lutande flyes: 6 kg
  • Hantellyft fram: 1set*4 kg, 2set*3 kg
  • Hantelcurl: 5 kg
  • Hammercurl med rep: 7,5 kg
Avslutade med 10 minuter crosstrainer.
Fick även in ca 30 minuter morgonpromenad också.


Hatar konditionsträning! Det kan vara det tråkigaste som finns.
Undviker det gärna om jag kan, dock vet jag att det är viktigt att träna hjärtat också.
Tränar jag kondition så gör jag det antingen endast på fotbollsträningarna eller om jag verkligen tvingar mig till det.

Morgonpromenader är också tråkigt egentligen men det går att göra, speciellt om man har en hund som måste ut! Så det är väl anledningen till att jag går promenare överhuvudtaget, kanske måste ändra på det?

Idag väntar fotbollsträning i 90 minuter så ingen styrka idag!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken tur att det gick bra för henne! Själv undvikar jag gärna operation så länge det går :)

2011-08-02 @ 14:56:13
URL: http://pennybridger.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0