"Never ever let you be alone"

Idag är en dag då inget känns bra. Allt kommer samtidigt, jag trivs inte där jag bor, jag jobbar inte det jag vill jobba med innerst inne, jag har inte gjort allt jag vill göra.

Jag vill helst av allt jobba med djur, alla sorters djur. Samtidigt ska jag helst bo utomlands. Jag vill plugga utomlands men det kan jag inte för mina betyg är inte tillräckligt bra! Helst av allt vill jag bli veterinär, dock behövs det Matte B,C och D eller E. Och det kommer aldrig hända, dessutom behövs Fysik B, Kemi B och Biologi B. Buuu?

Visst, jag kan plugga upp ämnena, men när? Jag måste jobba så jag kan leva OCH ta mitt körkort.
Plus att den enda skolan som erbjuder veterinärutbildningen ligger i Uppsala? Buuu där med!
5,5 år är utbildningen, jag känner för att ge upp...

Kommentarer
Postat av: Raymondkaia

Thanks for the info!

2011-04-18 @ 08:04:35
URL: http://raymondkaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0