Nytt mat och träningschema

Idag började jag med mitt nya mat och träningschema!
  • 2-4 konditionspass / vecka
  • 1-3 styrkepass / vecka
  • 2-3 morgonpromenader / vecka
Inte så svårt, ska ge mig fan på att hålla detta nu, speciellt när dom fixat styrkeavdelningen på gymmet.

Dagens pass:

Intervaller: 14 minuter
(+ 4 min uppvärmning, 2 min jogg, 8 min nervarvning)

Styrkepass:
(jag kör just nu hel/halvkropp när jag gymmar)

Bröst, triceps, rygg, mage och axlar. Glömde helt bort biceps!
Körde situps på boll för första gången, JOBBIGT!

Är även lite ledsen för jag har tappat lite av min styrka.
Har alltid klarat 6-7 kg's hantlar men nu är jag nere på 4 kg! Ska få upp styrkan ordentligt till fotbollen börjar igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0