Avfärgning hemma!

Jag bestämde mig för att bli blond igen, igår. Köpte avfärgning och började. Nu har jag en blond/orange färg men det går åt rätt håll iallafall, så alla ni som inte vågar göra det hemma, GO FOR IT!



Färgen från början


Hade i avfärgningen i ca 50 minuter, toppenfärg eller hur?


Nuvarande hårfärg! Ser ut att va lite grön på bilden men den är mer orange i verkligheten.
Ska nog lägga i samma hårfärg en gång till innan jag börjar göra slingor, men detta får duga fram till helgen.

Kommentarer
Postat av: linda

det blir nog bra ska du se. om du bara använt ett paket nu så borde det ju bli bra med en till bara..

2010-11-10 @ 12:41:43
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0