Toppenhumör, nästan iallafall :)

Sitter och äter frukost, havregrynsgröt och en proteindrink. Är riktigt nöjd över mitt gympass idag! längesen det var så.

Blev en hel del kondition vilket är bra iomed att jag inte tränade igår.
- 23 minuter uppvämning, 3,08 km, 202 kcal (löpband)
- 20 minuter hård styrka: rumpa och mage
- 30 minuter, 1,61 km, 265 kcal (crosstrainer)


Toppen upp!


Du som kommenterar anonymt:
So what om jag bara jobbade 5 timmar, jag kan väl få ont ändå? Alla är vi olika och tyvärr klarar min rygg inte av att stå på ett stengolv i 5 timmar. Jag har dålig rygg och dåliga leder, vilket alla i min släkt har.

Jag och Tobias delar på allt. Han önskade sig ett presentkort på IKEA för att jag tyckte det kunde vara bra så VI kunde köpa något till VÅR lägenhet. Hade han inte velat att jag väljer ut saker hade han väl sagt till? Kul att du känner att du behöver lägga dig i hur jag och han gör saker i vårt förhållande, men vi behöver ingen hjälp. Vi har varit tillsammans i snart 3 år(still going strong) och det har fungerat såhär sen början.

Sen gör jag vad fan jag vill med min kropp. Vill jag gå på olika dieter hela tiden är det väl upp till mig? Jag gör det för att testa OM jag klarar det.


Tack för att du har så många åsikter om mitt liv och hur jag väljer att leva det.

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag förstår inte hur den här annonym orkar lägga sig i ditt liv så mycket :S Man kan inte vara riktigt nöjd med sitt eget liv ifall man måste gå inte och kommentera och lägga sig i så mycket i någon annans liv.. Herregud! Lina, stå på dig och skit i den tönten som kommenterar! <3

2010-03-12 @ 13:09:20
URL: http://terese-memyselfandi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

more power to ya! Vet mycket väl att tobias kan öppna matluckan om han så vill

2010-03-12 @ 16:42:26
Postat av: H

Jo, jag vet det!

2010-03-14 @ 11:57:08
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0