Take these dreams and make them mine

Klockan är inte ens 12 och jag har gjort allt jag haft på min "to do" lista. Städat, diskat, joggat, fixat tvättid osv. Har dock inte pluggat än men jag ska!

Jag började dagen med att jogga 6 km på 35 minuter! Så jag slipade tiden från förra rundan med 2 minuter som jag ville. Direkt efter blev det havregrynsgröt med smör och te till frukost. Sen dess har jag bara lyssnat på musik och städat, och dansat lite för jag blir på så bra humör när jag tränar på morgonen.

Hade tagit bilder för att jämföra hur min kropp har förändrats sen början på februari, men dom blev inte så bra så får försöka fixa det nu i veckan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0