Nicest legs i've ever seen

God morgon!
Började dagen med att jogga innan frukost. Missade mitt mål med 2 minuter! Nästa gång tar jag det.
5,89 km på 37 minuter = circus 420 kcal

Det som fattas av dagens träning är:
mage + rygg + rumpa
45 minuter på antinge cykel/löpband/crosstrainer


Har räknat ut att jag denna veckan har haft ett underskott på ungefär 3000 kcal! Omräknat är det nästan ett halvt kilo, då kanske jag har nått mitt mål ändå! Hoppashoppashoppas!
Räknade även ut att jag ska ha ett underskott på 560 kcal om dagen för att gå ner ett halvt kilo i veckan :)

Mycket om vikt nu men jag är superduper glad! :D

Edit:
Nu kom detta lite sent men jag trodde jag hade publicerat det!

Har nu gjort all träning jag planerat idat!

Kommentarer
Postat av: Tricis - Fröken Fitness Svar

För bredare rygg kan du köra hantelrodd och latsdrag med brett grepp, och för mer rumpa djupa knäböj :-) (googla för att se övning) Kram

2010-03-19 @ 22:02:02
URL: http://tricis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0