My dreams gets real bizarre

Hatar mitt jobb, vet inte varför men jag hatar det. Får ångest varje gång jag ska dit! Vill verkligen inte jobba där längre.

Har även insett att jag gör helt fel saker, bara för att göra dom. Men har bestämt mig för att göra saker som gör mig glad, och inte tvinga mig till saker som jag förväntas att göra.
Har bestämt för att plugga utomlands. Antingen i australien eller usa. Eller så pluggar jag engelska i australien och sen något annat i usa, vet bara att jag måste göra det! Har alltid drömt om att plugga i usa så jag måste verkligen göra det också.

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg som är värd att läsa om. Igår var vi på ultraljud och nu är det riktiga känslan om att bli förälder verklig. =)

Fin blogg förresten.

2010-03-04 @ 11:53:47
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0