Keep on rollin bebe

Började dagen, som vanligt, med att gå till gymmet innan frukost.
Det blev: - 30 minuter på löpbandet - 15 minuter på crosstrainern

Efter det blev det en härlig frukost, havregrynsgröt med mjölk!
Sen har jag bara diskat och städat, och dansat lite för jag spelar hög musik! Love It!

Blir även jobb idag, jippi, 16-20 och direkt efter det sticker jag till gymmet igen, jag vet nog vad ni tänker, för att köra styrka! Blir armar idag för det var ett tag sen sist, dock blir det ganska låga vikter för jag har fått för stora armar så ska bara underhålla dom lite. Vill ha muskulösa armar men inte så att jag inte kan ha på mig mina skjortor!

Hoppas ni får en bra start på denna veckan, det har jag fått iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0