Svettigt men mättande

Blev en härlig träning idag! 1½ timme härlig fotbollsträning! Klarade "15" (15 minuter joggning) utan att sakta ner, ökade faktiskt takten var 5 min!!
Efter det blev det en massa intervaller som gick så bra det kunde just idag, är nöjd ändå.
Sen spelade vi med en massa små mål i 10-15 minuter och det gick riktigt bra! Känd verkligen att jag gav allt ikväll och är riktigt nöjd med både mig själv, laget och upplägget av träningen.

Kom hem och svepte 3 mackor och proteindrink. Sen hoppade jag in i duschen och nu väntar jag på att få massage för fötterna. Efter 13 år av fotbollsspelande borde fötterna vara vana vid sånt här, snarare tvärtom för mig!
Nu väntar jag bara på dom årliga förhårdnaderna som alltid varar från säsongstart på våren till slutet på hösten. Skönt med 1-2 månader om året mer normala fötter!

Kommentarer
Postat av: linda

nu ska jag härma dig igen men hur har du fått det veckans träning där till sidan? Vill också ha det om jag får :P

2010-01-20 @ 11:13:12
URL: http://lindapalsson.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Har också börjat med intervall träning. Tycker det funkar riktigt bra :)

2010-01-20 @ 12:01:57
URL: http://alessandra.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0