Last day before D-day

Igår krängde jag kladdkaka med mycket grädde. Magen klarar inte sånt, vilket jag märker ganska snabbt efter jag ätit. Ska bli skönt att se hur bra magen blir efter några dagar utan socker!
Längtar till imorgon!! Ny träning utan en massa socker, det kanske börjar synas på kroppen då att jag verkligen sliter för att bli av med lite fett.

Idag har vi städat lägenheten så nu ser här helt okey ut. Tobias är ute och springer lite för att rensa tankarna medan jag sitter och vilar, som jag ska på min vilodag!

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Godisgrejen, menar du? :P Nä, ska börja på en diet, men jag kommer ha typ "godisdag" på lördagar då jag äter gottis, Annars blir jag galen efter ett tag :P

2010-01-17 @ 18:17:12
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0