Psykiskt trött

Nu är andra dagen av kursen klar. Det blev fel i förra blogginlägget, det skulle kommit i söndags.
Är halvvägs genom kursen men jag orkar inte mer, tycker faktiskt inte det är så roligt.
Är så trött i huvudet att jag inte orkar göra något..
Dagarna ser ut såhär:
  • 05:30: Klockan ringer
  • 06:38: Bussen går
  • 06:55: Tåget till danmark går (byte i Lund)
  • 09:00: Lektionen börjar
  • ca 11:30: Lunch
  • 12:45: Tillbaka till lektionen
  • 17:00: Dagen är slut
  • 17:23: Tåget hem går
  • 18:45: Hemma, pluggar
  • 21:00: SOVA
Så är det i 2 dagar till. Orkar inte mer för det intresserar mig verkligen inte.
Dock kommer det att hjälpa mig att bli en bra AL så det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0