& trötthet

Match igår.
Domaren var inte så bra.
Han blåste frispark, helt korrekt, men sen springer en tjej rätt in i mig och slår efter mig och reagerar jag såklart på, genom att skrika åt honom.
Han: "Vad är problemet?"
Jag: "Du är kass!!"
Varpå han drar upp det gula kortet.


Kommer hem runt halv 10, somnar och vaknar av att Joey väcker mig 20 i 11.
Han kissar och bajsar ute sen ringer Tobias.
Jag somnar om, med kläderna på och vaknar igen vid 2.
Går ut med Joey igen och han gör vad han ska.
Somnar om och vaknar av att Joey nafsar på mina fingrar, då var det dags igen.
Nu har jag kollat klart på Aviator, riktigt bra.
Ska äta frukost och bara vila hela dagen, är grymt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0