So, why don't ya

Okey, ingen träning idag. Inge bilder heller för den delen, mest för att det inte är så stor synbar skillnad men också för att jag inte orkar eller vill. Träning har gått trögt nu sen i torsdes och jag vet vems fel det är, förlåt Tobias. Han pushar mig ja, men spenderar hellre min tid med honom iomed att han inte är hemma så många dagar åt gången. Det ändras dock när han muckar, då är han hemma varje dag och då kan jag träna hur mycket jag vill.

Dagen har börjat segt, morgonpromenad vid 9 istället för 8. Har fortfarande inte ätit frukost än, dock väntar jag på att den ska bli klar.
Har gjort en havregrynskaka, istället för gröt, för att jag känner att jag måste få frossa lite och var är då bättre än att göra en kaka av choklad, protein och havregryn? Då kan jag kränga hur mycket jag vill. Receptet kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0