Längtan är över!

Har städat mitt rum, det är fint igen!
Idag har jag även tränat! Gjort lite situps osv. Stretchade även ordentligt efteråt, vilket är viktigt.
Efter duschen blev det ner till byn och sola, 40 kr för 16 min, jävla rån men det är det värt!


Fick(köpte) min Heidi Klum t-shirt av Tyra idag! Så sjukt snygg!
Smörjer alltid in mig med LDB's Sport Lotion, sjukt bra och absorberas in i huden riktigt snabbt, bra att ha efter man tränat! Bra att ha när man har solat också.
Den lilla burken är ansiktskräm är Nivea Visage Agua Sensation, man känner sig fräsch, den luktar gurka!


Nu ska jag spela och äta mitt äpple, som jag delat i bitar för att det ska räcka längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0