Helgen i recap

Fredag, mår sjukt dåligt! Sov 2,5 timme endast! Match på kvällen, gjorde allt mycket värre!
vaknade på lördagen, tobias skulle köpa ny mobil, tog bussen 10 över 12 till center syd, spydde lite när jag gick av bussen, tog bussen hem 1 igen. VILADE rejält hemma.
Fotbollsfesten på kvällen, fick kramp i magen av min magkatarr, inte bra, måste kolla upp det!
Idag, match, förlorade med 2-1. Har förstört  mina ben, mest mina knän, kan inte gå. Mår jättedåligt! Har spyan i halsen, hoppas det går över!


Nästa lön ska gå till en muskelmassage, 90 min för 750 kr, hur skönt kommer det inte bli!!

Kommentarer
Postat av: nanna

jag är bäst på att massera!

2009-03-16 @ 18:41:43
URL: http://nannaelfs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0