Eld mellan och!

Klockan är 3 på natten och jag vaknar av att tönten bredvid mig knackar mig på min axel och säger:
"Eld mellan och" ett antal gånger med lite kvidande tonläge. Någon om någon "Löken" pratades det också om.
Skitförbannand fick jag en förklaring av Tobias, som fortfarande sov, vad "Eld mellan och" var.
Kommer dock inte ihåg vad det betyder för jag var halvvaken och förbannad!

Blev 80 på lördagmorgon! Gratz till mig som man säger! Blev väldigt glad, nu ska jag bara fixa riktigt grym gear också!

Emelie hade 20 årsfest på kvällen! Hade min finklänning på mig med en fin blombrosch, glittriga klackaskor och svarta strumpebyxor. Vi åt tacos, MUMS! och någon New york blueberry cheesecake som Emelie hade gjort! Kunde dock inte bestämma mig om det var jättegott eller helt okey! Var inte på riktigt festhumör men jag gjorde så gott jag kunde! Jag och Tobias satt och rappade lite och det är alltid roligt!

Idag spelade vi DM match mot Vellinge. Det var jobbigt att vi spelade grus, kom inte riktigt in i det kan jag väl säga. Vår målvakt blev skadad så lilla Jag fick hoppa in och rädda dagen! Inte riktigt kanske, fick väl 3-4 skott på mål och 2 bakåtpass av Linda. Mer blev det inte så jag frös sönder fingrarna, blev rätt så svullen vilket resulterade i att min ring fastnade på fingret! Sjukt jobbigt. Vi vann med 3-0, ett hinder är avklarat så nu håller vi tummarna så vi vinner detta gruppspel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0