Dags att bli svettig

Jag ock Linda skulle handla till festen på lördag, hon en klänning och jag en kjol. Istället köpte jag 2 kjolar, 2 tröjor och en mascara! Linda köpte klänning, 2 kjolar, 1 tröja! Helt makalöst vad systrarna Pålsson kan hitta på med!

Just nu har jag 50% kvar till lvl 80, JIPPI, äntligen, tack och lov!!

Nu klär jag på mig mina extremt sexiga träningskläder, fotbollen står och knackar på dörren! Bertil hämtar oss om 40 min och allt måste vara klart då, tro det eller ej, att ta på sig träningskläder tar tid mig för mig! Det är tjocka strumpebyxor, linne, underställ (byxor och tröja), tshirt och shorts! Sen har vi skydd och fotbollsstrumpr också! kan se om jag får ett fint foto sen!

Det är kallt ute så allt behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0