Snygga träningsdagar

Försökte fixa mitt gymkort igår, det blev inte så lyckat så får vänta tills på måndag!
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå för jag ska jobba.

Innan dess hinner jag faktiskt in på Stadium och Team sportia, ska hitta lite snygga träningskläder nu när jag ska börja gymma. Det ska inte bli dyrt, jag lovar!! Måste nämligen spara till mitt körkort som jag ska ha innan jag åker till Usa nästa år.

Här är lite bilder från när jag och Tobias spelade minigolf i lördes, vem vann tror ni?




Förresten, såhär ser det ut när man tvättar på natten:

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Haha, jag var också nere i tvättstugan inatt :D



Förresten, du måste hjälpa mig att kolla upp USA-trippen och skolan. Tobias är väl iväg nu? Vi får ta och fika snart ;)

2009-07-10 @ 13:10:51
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0