Piece! Cake?

Hemma igen, kändes underbart bra måste jag bara säga!
Nu väntar jag bara på samtalet som ska säga Ja eller Nej!

Gör mat, halv bakad potatis, en hel får inte plats i min mage, och chilimarinerade räkor! Mums Mums!
Tänkte bjuda hem Jaana på middag men hon har nog glömt hur en mobil fungerar och varför man har en!

Träning ikväll med Jaana, om hon förstår sig på teknikprylar.

Min träning kommer se ut såhär:
1x10x2x10x2x10x2
10= joggning
(1)2= rask gång

Efter det blir det styrketräning!
Imorgon börjar fotbollen, WoopWoop!

Yours truly, el capitano

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Haha, värst va du hånar mig :D Jag kom ju till slut på att man kan stänga av och sätta på mobilen igen. Haha

2009-07-27 @ 22:48:59
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0