Go'morgon alla hetingar!

Känner mig på toppenhumör idag faktiskt.
Vaknade av ett sms från Linda lite innan 9, skönt faktiskt.

Har ätit en extremt god frukost och är fit for fight för att träna lite, ska se hur foten vill när jag väl börjar.
Ska springa lite och köra styrka, skönt när jag väl är klar!

Har funderat på att göra om ett par av mina jeans till shorts.
Köpte ett par Miss Sixty för ett par år sen, 1000 jävla kronor för ett bar sketna jeans.
Överpris måste jag säga nu när jag aldrig använder dom för dom gick sönder en vecka efter jag köpt dom.

Älskar att göra om jeans till shorts, har redan gjort om 2 par, sydde för hand vilket jag är en höjdare på!
Gillar att göra om gammal så det blir nytt, och nu när jag börjar bli mer säker på min egen stil så är det bara roligt att inte behöva slösa pengar på att se snygg ut.

Igår så hade jag ett litet minispa här hemma(på natten), vilket var extremt trevligt.
Började med att ånga ansiktet så att porer och allt öppnar sig, jävligt skönt faktiskt.
Sen skrubbade jag mitt ansikte med strösocker och olivolja. Smörjde sen in mig med min salva till kroppen, haha kanske ska köpa en till ansiktet snart eller vad tycker ni?
Ska göra det igen på måndag, ska se hur huden blir efter ett tag, hoppas att det hjälper!


Nej nu får det räcka, blev ett långt inlägg, hade kunnat skriva mer men får spara lite till resten av dagen!

Tycker alla ska fixa en egen spakväll med endast sig själv som gäst. Man känner sig gudomlig efteråt och alla tjejer borde känna sig som gudinnor tycker jag, iallafall för en kväll.
Sen tycker jag att alla ska bojkotta överpris på kläder som ändå går sönder efter ett tag, ÄLSKA REA! bra för plånboken också!

Ps, älska er själv!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack ska du ha :)



Jag har faktiskt aldrig tänkt på det, och inte direkt vad jag märkt irl...kram!

2009-08-01 @ 13:52:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Jaanis

REA äger! Jag köpte en klänning jag velat ha länge för 49 jävla spänn :D HIHIIHI



btw... jag saknar dig!

2009-08-01 @ 21:14:55
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0