Jag vill jag vill!

Jag har kollat runt på internet efter hundar. Sofie (på jobb) berättade att hon kollat på en chihuahua på blocket. Efter det har jag fått ett extremt sug att köpa en hund, fast min pappa hade inte blivit glad om jag gjort det.

Iallafall, vill ha en Jack Russell terrier, som jag alltid velat ha. Har hittat en uppfödare utanför väla i helsingborg. Har mailat dom om pris och om dom har kullar till vintern, då har jag förhoppningvis flyttat och kan köpa en hund.

JRT är så söta och är extremt aktiva, vilket passar mig. Vill ha en hund att leka med hela tiden, vill lära min hund agility vilket jag tycker är roligt. Dom är smarta också så dom hittar på egna lekar om man inte har tid.


(bilden)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Naw! Hoppas du får köpa en så fort som möjligt! Själv får man nog vänta ngra år :(

2009-01-15 @ 22:20:44
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0