Gott nytt år!

Då var det ett nytt år igen! Hoppas det blir som 08, om inte bättre!

Firade in det nya året med en massa kompisar på Big Bowl i malmö, bästa nyår på länge. Ingen drama för en gångs skull och det var väldigt skönt.

Fyller 20 på lördag och då ska man förhoppningsvis ut och röja natten! Släkten kommer iallafall på dagen hoppas jag så lite kalas blir det!

Imorgon ska jag och Tobias till Center Syd och shoppa lite, han ska köpa en födelsedagspresent till mig!
Nu ska vi sova för vi ska upp vid 10!


 Party gänget, synd att jag blundar bara!

Kommentarer
Postat av: Jennie (ANG3L)

haha, jag ska också till centan idag (fredag) :P Vi kanske ses där :D

Hoppas ni hade kul i onsdags :)

2009-01-02 @ 08:15:43
URL: http://ang3l.blogg.se/
Postat av: Linda

ja men de e ändå en fin bild på dig

2009-01-02 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0