Du är snart gammal!!

Min syster fyllde 24 idag, snart 25 och då nästan 30. Det har vi sagt hela tiden! Hon är måttligt road av det.
Vi har ätit daimtårta idag, love it! Så sjukt gott.

Imorgon blir det ut och jogga och sen sola. Känner mig så extremt blek så det behövs.
Har även börjat fundera över hårförlängning. Inte än dock, håret får bli lite längre först så det inte ser dumt ut. Saknar mitt långa hår så extremt mycket nu.

Nu ska jag spela lite wow till, ska bli 74, sen får det räcka för idag!

Kommentarer
Postat av: Des

HEEJ LINA :) Vad kul att jag hittade din blogg! Hmm, jag kommer jättegärna på festen om jag får ta med Remi? Han bor ju i Karlstad nu så han kommer ner den helgen! Hoppas allt är bra, så ses vi på jobbet :D

2009-01-27 @ 23:50:37
URL: http://dsomidessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0