Ännu en dag avklarad

Nu är det 3 dagar tills Tobias kommer tillbaka! Han får komma hem varje helg fram till mars, tror jag han sa. Hoppas verkligen det för jag vill inte vara utan honom, det känns som en stor del av mig fattas, vilket är extremt jobbigt!

Idag har jag bara spelat wow, blivit 73 idag, yay!! Sen lagade jag och Sabina mat, vi lagade kyckling och bacon sås, (istället för köttfärssås. Vi hade spaghetti till såklart! Det blev riktigt gott, och ganska nyttigt. Har ju börjat med en nyttig, men ändå extremt matrik period nu. Kan inte gå på dieter eller så, älskar mat för mycket.

Tränade med laget idag, styrketräning. Körde en extremt jobbig runda, 2 gånger. Känner på mig att jag kommer få träningsvärk imorgon eller på torsdag. Men det är bara skönt, då vet man att man tränat ordentligt.

Nu kollar jag och Linda på Independence day, men den är snart slut så det blir sängen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0